wtorek, 24 marca 2015

Libster Blog Award

To naprawdę wiele dla mnie znaczy :)
Jak dla mnie początek opowiadania nie wyszedł mi najlepiej (dopiero się rozkręcam ^^) i nie spodziewałam się, że ktoś tu zajrzy, a co dopiero już na samym początku nominuje do Libster Blog Award! Naprawdę miła niespodzianka. :D

Dla tych co nie wiedzą: Libster Blog Award  to nagroda, którą przyznaje się osobie, która bardzo starannie, ciekawie i ogółem najlepiej prowadzi swojego bloga. Ten, kto został nominowany musi odpowiedzieć na 11 pytań, które zadaje nominujący. Odpowiada się na te pytania na swoim blogu. Potem nominowany może nominować kolejne 11 osób i zadać im 11 pytań.

Moje odpowiedzi:

 1. Gdybyś mogła być dowolną postacią w świecie Harry'ego Pottera, to którą byś wybrała i dlaczego?
Myślę, że nie ma dla mnie postaci z Harry'ego Pottera, którą naprawdę chciałabym być. Najchętniej byłabym Aranei Callidus - postacią z mojego drugiego bloga, a jeśli miałabym wybrać kogoś z serii to wahałabym się między Astorią Greengrass (wiecie... Ślizgonka, czysta krew, żona Malfoy'a), a Hermioną Granger (tak wiem... mugolaczka... ale za to niebywale inteligentna i odważna!) ;)
2. Co robisz w wolnym czasie, prócz pisania bloga?
Czytam książki, słucham muzyki, rysuję.
3. Czy piszesz jakieś inne opowiadania nie związane z HP?
Czasem, ale jeszcze nigdzie ich nie publikowałam. :)
4. Co się inspiruje do pisania?
Właściwie to czytelnicy, a jeśli ich nie ma to jest bardzo ciężko, ale czasem wena sama przychodzi.
5. Skąd czerpiesz pomysły?
Hm... Z głowy. :D
6. Kiedy Ci się najlepiej pisze?
Wieczorami, albo przed południem. Najlepiej w ciszy i gdy jestem sama w domu ^^
7. Co myślisz/jak oceniasz swoja twórczość?
Myślę, że najgorzej nie jest, ale trzeba by jeszcze parę rzeczy dopracować. ;)
8. Co poradziłabyś osobom zaczynającym swoją pracę z blogiem?
Nie siedźcie cichutko jak myszki! Reklamujcie bloga! CZYTELNICY=INSPIRACJA ;)
9. Byłabyś w stanie napisać książkę? Dlaczego?
Gdybym naprawdę się zawzięła i miała dobry pomysł, to czemu nie? :)
10. Gdybyś trafiła do Hogwartu, to jak myślisz, w jakim domu byś się znalazła?
SLYTHERIN ♥
11. Co sądzisz o moim blogu?
Jeszcze nie czytałam, ale gdy tylko zobaczyłam, że to Dramione to postanowiłam: "Musisz znaleźć wolną chwilę i to przeczytać!"

Tak więc ja nominuję:
http://dark-family-dtb.blogspot.com
http://after-all-this-war.blogspot.com
http://blinny-dramione-pani-weasley.blogspot.com/
http://dh-love-never-easy.blogspot.com/
http://harrypotter-anotherstory.blogspot.com/
http://malfoysdiary.blogspot.com/

Co prawda 6 zamiast 10, ale pozostałe blogi, które odwiedzam, mają więcej niż dwie nominacje, bądź są zawieszone :/

Pytania:
1. Jak nazywałbyś się w świecie Harry'ego Pottera?
2. Ulubiona postać z HP?
3. Ulubiony przedmiot w Hogwarcie?
4. Którą część HP lubisz najbardziej?
5. Ulubiony aktor/aktorka?
6. Czy jest ktoś, na kim się wzorujesz? Kto?
7. Ulubiony blog?
8. Jak oceniasz swojego bloga w skali 1-10?
9. Co cię natchnęło, aby założyć bloga?
10. Co jest - twoim zdaniem - najważniejsze w pisaniu?
11. Jaka była ostatnio przeczytana przez ciebie książka? Czy zainspirowała cię do jakichś przemyśleń?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz